Lange Geldersekade 8
3311 CJ Dordrecht
T: 078 – 647 64 35
E: info@restobarvertu.nl
Algemene voorwaarden
Vertu
Lange Geldersekade 8, Dordrecht
KVK: 95694773
Toepasselijkheid
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen, bestellingen en bezoeken aan Vertu.
1.2 Door een reservering te maken of ons restaurant te bezoeken, gaat de gast akkoord met deze algemene voorwaarden.
Reserveringen
2.1 Reserveringen kunnen onze website worden gemaakt.
2.2 Bij groepen van 8 personen of meer kan een aanbetaling worden gevraagd.
2.3 Reserveringen kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd.
Betalingen
3.1 Wij accepteren betalingen via contant, pinpas, creditcard.
3.2 Alle prijzen op de menukaart zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
3.3 Bij groepsreserveringen kan een vaste menuprijs of borg worden gevraagd.
Annuleringen en wijzigingen
4.1 Annuleringen dienen telefonisch of per e-mail te worden doorgegeven.
4.2 Bij annulering van een groepsreservering binnen 24 uur voor aankomst kan een percentage van de geschatte rekening in rekening worden gebracht.
Huisregels
5.1 Het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen.
5.2 Wij behouden ons het recht voor om gasten te weigeren die zich ongepast gedragen.
5.3 Huisdieren zijn niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.
5.4 Roken is alleen toegestaan in de daarvoor aangewezen ruimtes.
Allergieën en dieetwensen
6.1 Wij houden rekening met allergieën en dieetwensen, mits deze vooraf worden doorgegeven.
6.2 Ondanks zorgvuldige bereiding kunnen wij geen 100% garantie bieden op afwezigheid van allergenen.
Aansprakelijkheid
7.1 Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, schade of diefstal van eigendommen van gasten.
7.2 Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit consumptie van ons eten en drinken, tenzij sprake is van opzet of grove nalatigheid.
7.3 Eventuele schade veroorzaakt door gasten aan eigendommen van het restaurant wordt verhaald op de desbetreffende gast.
Klachtenprocedure
8.1 Klachten over eten, drinken of service dienen direct bij de bediening gemeld te worden, zodat wij een oplossing kunnen bieden.
8.2 Schriftelijke klachten kunnen worden gestuurd naar info@restobarvertu.nl. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen te reageren.
Overmacht
9.1 In geval van overmacht (bijv. pandemieën, overheidsmaatregelen, natuurrampen) behouden wij ons het recht voor reserveringen te annuleren of diensten te beperken zonder compensatie.
Toepasselijk recht en geschillen
10.1 Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
10.2 Geschillen die niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Dordrecht.